… ευθυγραμμίστε τα διαδικτυακά και τα δια ζώσης στοιχεία με τους μαθησιακούς στόχους, τα αποτελέσματα και τα πρότυπα.
… χρησιμοποιήστε εργαλεία διαμορφωτικής και αθροιστικής αξιολόγησης και στις δύο συνιστώσες.
... σαφή και συνεπής επικοινωνία των προσδοκιών, των οδηγιών και της ανατροφοδότησης τόσο για τις διαδικτυακές όσο και για τις προσωπικές δραστηριότητες.
… προάγετε τη βαθύτερη κατανόηση και διατηρήστε το ενδιαφέρον.
… καθοδήγηση, ενίσχυση και διαφοροποιημένη διδασκαλία για την υποστήριξη των αναγκών των μαθητών.
... συλλέγετε δεδομένα, ανατροφοδότηση και προβληματισμούς και από τις δύο συνιστώσες.
… αξιολογήστε την αποτελεσματικότητα και να προβείτε σε ενημερωμένες προσαρμογές για βελτιστοποιημένες μαθησιακές εμπειρίες.
Αξιολογήστε σταθερά τον αντίκτυπο στα μαθησιακά αποτελέσματα, την αφοσίωση και την ικανοποίηση των φοιτητών.
Παροχή συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης στην παιδαγωγική της ανεστραμμένης τάξης, τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και την ενσωμάτωση της τεχνολογίας.
Παροχή συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης στην παιδαγωγική της ανεστραμμένης τάξης, τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και την ενσωμάτωση της τεχνολογίας.
Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.
Contact:
EVBB - European Association of Institutes for Vocational Training
Sotiria Tsalamani
sotiria.tsalamani[at]evbb.eu